Splošni pogoji poslovanja2018-11-02T10:07:48+00:00

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Alefi.si

S spletno trgovino Alefi.si (v nadaljevanju tudi »Alefi.si«) upravlja podjetje Alefi, Rebeka Prislan s.p., Koseskega 1A, 1000 Ljubljana, matična številka: 6982018000, davčna številka: 26952360, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Alefi s.p.).

Spletna trgovina Alefi.si omogoča nakup kozmetičnih izdelkov, nakita, kristalnih palčk, slik in storitev za boljše počutje. Trudimo se, da vam zagotovimo odlično ponudbo, ugodne cene ter visoko kakovostne storitve. Izdelki in storitve v spletni trgovini Alefi.si niso opredeljeni kot zdravila oz. metode za zdravljenje in se jih zato ne sme uporabljati kot nadomestilo za zdravljenje, ki je predpisano s strani uradne medicine oz. vašega zdravnika. Ob posvetovanju z vašim zdravnikom, se lahko izdelki in stroritve Alefi uporabljajo kot podpora primarnemu zdravljenju.

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine Alefi.si. Z vstopom v našo spletno trgovino in z vsako opravljeno transakcijo preko spletne trgovine izkazujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Dostopnost informacij

Alefi s.p. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Alefi s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti izdelkov,
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene. Razvidno mora biti, ali že vsebujejo davke, stroške dostave in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Vrste uporabnikov

V spletni trgovini Alefi.si lahko kupujejo neregistrirani in registrirani uporabniki. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki, zato je uporabnik dolžan čuvati svoje geslo in vnesti verodostojne podatke, tako da bo v njegovem imenu nastopal le on ali pooblaščena oseba.  Z registracijo uporabnik skrajša postopek naročila, saj uporabniku ni potrebno vsakič znova izpolnjevati osebnih podatkov.

Postopek nakupa

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono “v košarico”. Če želite pregledati količino in vrsto izbranih izdelkov, lahko v desnem zgornjem kotu kliknete na ikono košarice. Tukaj lahko s klikom na gumb “Odstrani” odstranite izdelke, ki jih ne želite več imeti v košarici oz. spremenite količino izbranega izdelka. Ko želite zaključiti naročanje, kliknete ikono “na blagajno” in sledite nadaljnim korakom nakupa:

  1. Registriran ali neregistriran uporabnik

Kot prvi korak sistem zahteva od uporabnika, da nadaljuje nakup kot registriran ali kot neregistriran uporabnik. Za razliko od neregistriranih uporabnikov, se registriranim uporabnikom polja v določenih korakih samodejno izpolnejo. Tako registrirani kot tudi neregistrirani uporabniki morajo vsak nadaljnji korak nakupa potrditi s klikom na gumb “nadaljuj”.

  1. Naslov dostave

Vnesite oz. popravite naslov za dostavo.

  1. Način dostave

Izberite način dostave.

  1. Način plačila in komentarji

Izberete način plačila in dodajte morebitne opombe k vašemu naročilu.

  1. Potrditev naročila

Pred zaključkom naročila mora uporabnik obkljukati, da se strinja s “Splošnimi pogoji poslovanja”, nato lahko klikne na gumb “potrdi naročilo”. Ob kliku na gumb “potrdi naročilo” je vaše naročilo zaključeno in oddano v nadaljnjo obdelavo. Vse informacije o naročilu prejmete na vaš elektronski naslov.

Načini plačila in izdaja računa

Alefi.si omogoča naslednje načine plačila:

  1. Plačilo po povzetju.

Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba Pošte Slovenije za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu. In sicer:

  • za znesek odkupnine do 98,00 € zaračuna 1,05 € provizije,
  • za znesek odkupnine od 98,00 € do 501,00 € zaračuna 1% od vrednosti in
  • za znesek nad 501,00 € zaračuna 5,01 €.
  1. Plačilo po predračunu.

Pošljemo vam predračun, katerega poravnate preko e-banke ali na plačilnem mestu po izboru (banka, pošta, …).

Alefi s.p. ob dostavi naročenih izdelkov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Cene, popusti in promocijske kode

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in ne vključujejo DDV-ja na podlagi 1. odstavka 94. člena zddv-1 (nismo zavezanci za ddv). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bomo uporabniku ponudili brezplačen odstop od nakupa.

Izdelki in storitve lahko uporabniki občasno kupijo po akcijskih cenah, cenah s popusti, s promocijskimi kodami ali z darilnim vavčerjem (v nadaljevanju: ugodnosti). Ugodnosti so časovno omejene, njihova veljavnost, pogoji udeležbe in pravila uporabe bodo jasno določeni. Ugodnosti se med seboj ne seštevajo.

Obdelava naročila, odpremljanje in dostava

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V slučaju, da je dobavna doba za enega ali več izdelkov daljša od 14 dni, se o tem obvesti kupca. Če kupec ne želi čakati tako dolgo, lahko brez stroškov odstopi od celotnega ali pa samo od dela naročila. Morebitna vplačana sredstva, ki se nanašajo na del naročila ali pa na celotno naročilo se kupcu vrnejo.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga oz. surovin, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Spletna trgovina v dogovorjenem roku izdelek pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in obvesti kupca. Alefi s.p. v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Reklamacije, pritožbe in spori

Alefi s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak podrobneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov v svojem 37. členu:

37. člen

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in dostave izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Kupec ima v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov nepreklicno pravico odstopa od pogodbe v 15 dneh od prejema blaga, ne da bi mu bilo potrebno navesti razloge za svojo odločitev. To stori z izjavo o odstopu od pogodbe oz. naročila na e-naslov alefi.kozmetika@gmail.com ali na naslov Alefi, Rebeka Prislan s.p., Koseskega ulica 1a, 1000 Ljubljana. Izjavo o odstopu pogodbe lahko sestavite sami ali pa uporabite obrazec za odstop/vračilo, ki ga najdete na tej povezavi.

V primeru nakupa unikat izdelka izdelanega po natančnih navodilih potrošnika, le ta nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega stavka 43. č člena pri pogodbah, katerih blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Če je kupec naročil unikaten in personaliziran izdelek, se mu zagotovi vracilo 50% kupnine (material), saj je cena izdelka sestavljena iz 50% materiala in 50% storitve (čas za realizacijo izdelka).

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo računa za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo. Kupec vrne blago na naslov: Alefi, Rebeka Prislan s.p, Koseskega 1A, 1000 Ljubljana.

Stroška, ki bremenita potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, sta poštnina (po ceniku Pošte Slovenije) in strošek bančne transakcije.

Če kupec morda izdelek že začne uporabljati, odstop od pogodbe žal več ni možen. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Ponudnik kupcu vrne kupnino zmanjšano za zgoraj omenjene stroške (poštnina, bančna transakcija), najkasneje v roku 15 dni od prejema vrnjene pošiljke.

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V kolikor vam je pošiljko dostavila Pošta, jo nesite na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova alefi.kozmetika@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Alefi s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!